چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
مقاومت وابسته به شخص نیست، یک جریان است

حوزه/حجت‌الاسلام کلثومی، گفت: رژیم صهیونیستی و همپیمانانش باید بدانند جریان مقاومت وابسته به شخص نیست بلکه یک جریان است و با جایگزین شدن فرماندهان به شهادت رسیده، با قوت و قدرت بیشتر گام برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کلثومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، با تسلیت شهادت عالم مجاهد حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله، اظهار داشت: رژیم جعلی، غاصب و کودک‌کُش اسرائیل باز هم دچار خطای محاسباتی شد و به خیال خام خود فکر کرد که با ترور دبیرکل حزب‌الله می‌تواند جلوی حرکت این جنبش را بگیرد.

وی افزود: به حول و قوه الهی با جایگزین شدن فرماندهان جدید، حزب‌الله تقاص خون به ناحق ریخته شده سیدحسن نصرالله و سایر شهدا مقاومت را خواهد گرفت و تا نابودی این رژیم منحوس جنایتکار هرگز از پای نخواهد نشست.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله ابوتراب امامی کاشانی، با تأکید بر لزوم حمایت ملت‌های مسلمان و وادار کردن دولت‌هایشان به انجام اقدام متناسب در برابر وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی، از مجامع بین‌المللی نیز خواست برای متوقف کردن جنایت‌های ددمنشانه بیشتر این سگ هار با حمایت دولت آمریکا در به خاک و خون کشاندن مردم به‌ویژه زنان و کودکان، اقدام عاجل انجام دهند.

حجت‌الاسلام کلثومی تصریح کرد: اعتقاد داریم وعده خداوند سبحان حق است و ان‌شاءالله جهانیان به زودی شکست و نابودی رژیم صهیونیستی و حامیانش را نظارگر خواهند بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha